nieuws

Plenaire presentatie 2: De klant van morgen is ‘Homo Zappiens’ (Maarten Korz)

Geen categorie

De klant van morgen is de ‘Homo Zappiens', een nieuwe generatie jongeren opgegroeid met Hyves, twitter, mms, social media, iPod, Xbox, YouTube, communities, gaming en mobiele telefoons. Een generatie die niet meer wil wachten en die vindt dat ‘mailen typisch iets is voor oudjes'. Het zijn de klanten én medewerkers van de toekomst.Wat betekent dit […]

De klant van morgen is de ‘Homo Zappiens', een nieuwe generatie jongeren opgegroeid met Hyves, twitter, mms, social media, iPod, Xbox, YouTube, communities, gaming en mobiele telefoons. Een generatie die niet meer wil wachten en die vindt dat ‘mailen typisch iets is voor oudjes'. Het zijn de klanten én medewerkers van de toekomst.
Wat betekent dit voor onze samenleving en de manier waarop we in de nabije toekomst zowel privé als zakelijk gezien met elkaar omgaan?

Een zeer vermakelijk, onderhoudend en leerzaam betoog (zeker voor de niet al te jeugdige FM-ers) dat de dag in gepaste stijl zal afsluiten.

Spreker
Maarten Korz, innovatiemanager Rabobank Nederland en medeauteur van het boek ‘Homo Zappiens: opgroeien, leven en werken in een digitaal tijdperk'.

Meer informatie of direct inschrijven? Klik hier.

Reageer op dit artikel