nieuws

Eurest richt focus op biologisch en fairtrade

Geen categorie

Eurest, onderdeel van Compass Group Nederland, heeft haar visie op duurzame voeding vertaald in het communicatieprogramma Liefde voor lekker eten. Met dit programma stimuleert Eurest nu, naast gezonde voeding, ook duurzame voeding. De vier duurzaamheidscriteria van Agentschap NL zijn geïntegreerd in het programma: biologisch, fairtrade, authenticiteit en dierenwelzijn. Daarnaast blijft ‘gezond' een onderdeel van het […]

Eurest, onderdeel van Compass Group Nederland, heeft haar visie op duurzame voeding vertaald in het communicatieprogramma Liefde voor lekker eten. Met dit programma stimuleert Eurest nu, naast gezonde voeding, ook duurzame voeding.

De vier duurzaamheidscriteria van Agentschap NL zijn geïntegreerd in het programma: biologisch, fairtrade, authenticiteit en dierenwelzijn.
Daarnaast blijft ‘gezond' een onderdeel van het programma, dat vorig jaar door Eurest werd gelanceerd.

Meer weten? Bezoek het gratis toegankelijke Facto-dossier over duurzaamheid.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels