nieuws

Klantenbinding in de zorg – Het rendement van zorgmarketing

Geen categorie

Heeft u goed in beeld wie uw patiënten/cliënten zijn? Weet u ook welk beeld uw patiënten/cliënten hebben bij uw organisatie? Komt dit overeen met wat u wilt uitstralen? Hoe belangrijk is dat beeld voor uw toekomstige werknemers? Werknemers werken graag voor een organisatie met een positief imago, maar hoe bereikt u dat? Het steeds groter wordende keuzebesef van de zorgconsument, maar ook de concurrentie maken het belang van klantenbinding steeds groter. Zorg dat u weet wat belangrijk is op het gebied van zorgmarketing. Weet hoe u met uw patiënten/cliënten communiceert en leer van de ervaringen van anderen.

Wanneer: 23 november 2010
Waar: Mammoni Mariaplaats, Utrecht
Kosten: € 295,- per dagdeel; € 495,- voor de hele dag (excl. btw/excl. kortingen)
Organisatie: Medilex
Meer informatie:
http://www.medilex.nl
g.overbeek@medilex.nl

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels