Management in de Zorg

MASTERCLASS MANAGEMENT IN DE ZORG, 23 APRIL 2012 Managen in de zorg is uitdagender dan ooit, omdat de omgeving steeds dynamischer en complexer wordt. Het concurrentieveld verandert, de budgetten staan onder grote druk en samenwerken en innoveren zijn essentieel. We zien een veranderd zorglandschap waarin de patiënt steeds meer de regie neemt. Daarnaast moeten zorginstellingen zowel klantgericht als bedrijfseconomisch verantwoord opereren. Zij zullen meer naar elkaar moeten luisteren om samen de kwaliteit van zorg te verbeteren. Hoe gaan zij dit doen? En hoe wordt er omgegaan met de veranderende rol van de patiënt? Houden zorgverzekeraars wel rekening met de wensen van hun klanten tijdens de inkoop van zorg? Tijdens de masterclass Management in de Zorg op 23 april krijgt u als bezoeker zicht op actuele en cruciale thema’s in de zorg. Daarnaast zullen er professionele handvatten aangereikt worden voor het creëren van randvoorwaarden om zorg efficiënt, effectief en patiëntgericht te leveren. Deze masterclass is een must voor iedereen die in of samenwerkt met de gezondheidszorg.

Dit artikel lezen?

Neem een abonnement en:

  • Krijg onbeperkte toegang tot ruim 1.500 praktische artikelen
  • Bespaar tijd met juridisch gecheckte informatie
  • Blijf up-to-date met ons laatste nieuws over trends en arbeidsrecht