nieuws

Nieuwe trainingen newDirections

Geen categorie

newDirections heeft per 1 juli de Facilitaire Trainingen ‘(her)kennen & bedenken’ , ‘inkopen & beheren’, ‘hospitality & gastvrijheidsbeleving’. Deze trainingen zijn gericht op medewerkers die werken, of gaan werken in een facilitaire organisatie, op tactisch of strategisch niveau. Standaardtraining: (Her)kennen & bedenkenDeze training richt zich op het (her)kennen van de context waarin de facilitaire organisatie […]

newDirections heeft per 1 juli de Facilitaire Trainingen ‘(her)kennen & bedenken’ , ‘inkopen & beheren’, ‘hospitality & gastvrijheidsbeleving’. Deze trainingen zijn gericht op medewerkers die werken, of gaan werken in een facilitaire organisatie, op tactisch of strategisch niveau.

Standaardtraining: (Her)kennen & bedenken
Deze training richt zich op het (her)kennen van de context waarin de facilitaire organisatie zich bevindt en hoe je daar als facilitaire organisatie het beste in kunt ondersteunen, zowel op product-, diensten- en procesniveau.
– Inzicht in de (facilitaire) organisatie;
– Faciliteiten, de passende mix;
– Processen en procedures en hoe stel je die op?

Standaardtraining: Inkopen & Beheren
Deze training richt zich op facilitair managers en inkopers die hun producten- en dienstenpakket willen samenstellen, dan wel opnieuw samenstellen en biedt handvatten hoe je dit dan vervolgens in de praktijk het beste kunt implementeren.
– Faciliteiten, hoe beheer je die?;
– Inkoop van de faciliteiten;
– Beheer van de contracten;
– Beheer van de faciliteiten;
– Inzetten, implementeren en gebruiken van systemen;
– Kwaliteit en tevredenheid (hoe is dat strategisch in het beheer meegenomen).

Standaardtraining: Hospitality & Gastvrijheidsbeleving
Deze training richt zich op (facilitaire) managers, coördinatoren en medewerkers. En omvat zowel op de dagelijkse praktijk en voorbeelden als hoe Hospitality echt een plek in de organisatie krijgt en wat dit van de bedrijfsleiding verwacht.
– Geen kunstje, maar echt doen en zijn;
– Handelen op basis van gevoel, maar binnen kaders;
– Van operatie naar aansturing en v.v.

Maatwerktrainingen
newDirections biedt naast standaardtrainingen ook op maat en vraag gestuurde trainingen, waarbij in gesprek met de klant de wensen en behoeften worden geïnventariseerd.

Reageer op dit artikel