nieuws

AAFM vernieuwt uitstraling

Geen categorie

Bijna 10 jaar nadat het voormalige ARCADIS AQUMEN werd opgericht, heeft AAFM (op 1 juni 2011 overgenomen door Asito Diensten Groep) onlangs haar nieuwe gezicht gepresenteerd. Daarbij hoort ook een nieuwe tagline: Value Enablers.  "Het nieuwe logo is een weerspiegeling van het karakter van AAFM; vrolijk, vurig, open, betrouwbaar en competent. De kleuren en vormen […]

Bijna 10 jaar nadat het voormalige ARCADIS AQUMEN werd opgericht, heeft AAFM (op 1 juni 2011 overgenomen door Asito Diensten Groep) onlangs haar nieuwe gezicht gepresenteerd. Daarbij hoort ook een nieuwe tagline: Value Enablers. 

"Het nieuwe logo is een weerspiegeling van het karakter van AAFM; vrolijk, vurig, open, betrouwbaar en competent. De kleuren en vormen symboliseren de bloeiende toekomst van ons bedrijf en stralen tegelijkertijd uit waar wij voor staan; met onze kennis en ervaring toegevoegde waarde leveren aan het succes van onze opdrachtgevers" aldus Bernt Bouwmeester, Managing Director van AAFM.

10-Jarig jubileum
De presentatie van de nieuwe visuele identiteit is tevens de aftrap van een feestelijk jaar. Bernt Bouwmeester: "In 2012 vieren we ons 10-jarig jubileum. Ons jubileum is zeker een mijlpaal, maar nog veel meer een tussenstation, gezien de enorme hoeveelheid organisaties die de stap naar uitbesteding nog niet hebben genomen en waar wij de verborgen waarde zichtbaar kunnen maken".

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels