nieuws

Na verenigingsmagazine OSB, Service Management meest gelezen

Geen categorie

OSB stuurde zijn leden in januari een enquête over het leesgedrag van vakbladen. De werkgeversorganisatie wilde weten hoe de leden deze bladen lezen. Uit het onderzoek blijkt dat na het verenigingsblad van de OSB, Service Management het meest wordt gelezen.  Het merendeel van de leden (98,5 procent) leest wel eens één van de vakbladen. De […]

OSB stuurde zijn leden in januari een enquête over het leesgedrag van vakbladen. De werkgeversorganisatie wilde weten hoe de leden deze bladen lezen. Uit het onderzoek blijkt dat na het verenigingsblad van de OSB, Service Management het meest wordt gelezen. 

Het merendeel van de leden (98,5 procent) leest wel eens één van de vakbladen. De bladen die het meest gelezen worden, zijn OSB Magazine (92,4 procent), Service Management (89,4 procent), Clean Totaal en Professioneel Schoonmaken (80,3 procent). 43,3 procent van de leden heeft een favoriet blad, dat altijd gelezen wordt. 67,2 procent besteedt minder dan 30 minuten aan het lezen van de vakbladen. 62,4 procent van de respondenten vindt dat er voldoende vakbladen zijn. 62,5 procent van de respondenten vindt dat de informatie in de bladen voldoende is om het werk goed uit te voeren. 79,1 procent van de respondenten vindt het niet prettig als de bladen alleen maar online zouden verschijnen.

Klik hier voor het hele onderzoek.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels