nieuws

Rijksmuseum contracteert MAS Dienstverleners

Geen categorie

Na een jarenlange verbouwing opent het Rijksmuseum weer haar deuren. Vanaf voorjaar 2013 zijn de bezoekers weer welkom. MAS Dienstverleners is op onlangs gestart met de voorbereidende schoonmaakwerkzaamheden. Het Rijksmuseum is vanaf 2003 grotendeels gesloten geweest vanwege een ingrijpende verbouwing. De Philips vleugel is wel open gebleven om de topstukken van de collectie tentoon te […]

Na een jarenlange verbouwing opent het Rijksmuseum weer haar deuren. Vanaf voorjaar 2013 zijn de bezoekers weer welkom. MAS Dienstverleners is op onlangs gestart met de voorbereidende schoonmaakwerkzaamheden.

Het Rijksmuseum is vanaf 2003 grotendeels gesloten geweest vanwege een ingrijpende verbouwing. De Philips vleugel is wel open gebleven om de topstukken van de collectie tentoon te stellen. Als volgend jaar het museum weer in zijn geheel open gaat is het gebouw in monumentale staat hersteld en kunnen jaarlijks weer 2 miljoen bezoekers genieten van de kunstwerken. MAS Dienstverleners is na de Europese aanbesteding de opdracht gegund om voor vijf jaar het museum zelf, inclusief alle bijgebouwen en de tentoonstellingsruimte op Schiphol schoon te houden. Nu wordt nog de laatste hand gelegd aan de verbouwing. Sinds 1 februari is MAS dagelijks in de weer de Philipsvleugel, de bijgebouwen en alle verbouwde ruimten schoon te maken en vooral stofvrij te houden.

Ondertekend
Het contract is in het museum ondertekend. Daarbij waren aanwezig:
Zittend van links naar rechts Rahma el Mouden, algemeen directeur MAS, Karen Keeman, hoofd facilitair bedrijf Rijksmuseum.
Staand van links naar rechts: Herald du Long, accountmanager MAS, Oumaima el Mouden, directeur MAS, Chris Langemeyer, manager back office facilitair bedrijf Rijksmuseum en Nico de Goede bedrijfsmanager MAS.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels