In voor zorg-congres 'Omring: Zorg in verbinding'

Wat is het recept voor tevreden cliënten en medewerkers? Hoe organiseer je zelfsturende zorgteams met voldoende deskundigheid? Zorgorganisatie Omring kiest voor een toekomstbestendige thuiszorg met speciale aandacht voor teamontwikkeling en medewerker tevredenheid. Hoe Omring de verandering van de hele organisatie aanpakt staat centraal tijdens het In voor zorg-congres ‘Omring: Zorg in verbinding’ op maandag 11 juni. Het Noord-Hollandse Omring en In voor zorg! laten deze dag zien hoe je in 2 jaar tijd verandert van een centraal geleide thuiszorg met 1.000 medewerkers naar 54 lokale, kleine en zelfsturende zorgteams. Een thuiszorg waarin de relatie tussen cliënt en medewerker weer centraal staat. En die ondersteund wordt door de hele organisatie, van management tot en met de ondersteunende diensten. Tijdens dit congres bieden In voor zorg! en Omring diverse workshops verdeeld over drie thema’s: 1. Visie & strategie: wat is nodig voor een succesvolle transitie? 2. Zorg in de wijk: hoe organiseer je dat? 3. Leren & presteren: hoe word je zelfsturend?