Jaarcongres Procesmanagment 2012

Innovatie van klantprocessen staat vandaag centraal. Wat wil de klant? Organisaties richten hun processen steeds meer in op basis van het klantproces. Dat betekent anders denken. Begin bij de klant, richt processen in op basis van klantgedrag, en innoveer. Makkelijker gezegd dan gedaan. Kom donderdag 22 november 2012 naar het Jaarcongres Procesmanagement. U hoort dan hoe diverse profi t en non-profi t organisaties hun processen hebben aangepast om beter te voldoen aan de vraag van de klant. U leert hoe u businessmodellen en business rules kunt toepassen bij het innoveren van uw processen. Innovatie is belangrijk in alle sectoren en daarbij speelt procesmanagement een belangrijke rol. Zelfs in de ruimtevaart, waar André Kuipers u alles over zal vertellen. Maar ook bij de overheid - wat te denken van een gemeente zonder gemeentehuis - in de luchtvaart en bij lifestyle producten. Kom donderdag 22 november naar Arnhem en leer van de inzichten én valkuilen van anderen.