nieuws

Unilever knipt vol vertrouwen

Instroom

Unilever heeft in het Britse hoofdkantoor een kapsalon geopend, waar medewerkers onder werktijd geknipt kunnen worden. Volgens Unilever is het een teken van vertrouwen en flexibiliteit.

Unilever knipt vol vertrouwen

In de kapsalon worden producten van Unilever gebruikt. Op deze manier moeten medewerkers ambassadeurs van de merken worden, schrijft People Management. Maar, zo zegt marketing vice-president Ian Potter, er is nog een achterliggende gedachte. Unilever wil ervoor zorgen dat werknemers positief staan tegenover flexibel werken.

Werknemers die verplichtingen als ouder hebben, of graag overdag willen sporten of hun haar laten knippen, moeten zich daar vrij in voelen, vindt Potter. ‘Het gaat erom dat we werknemers het vertrouwen en de flexibiliteit geven om werk en privé te combineren.’

Unilever heeft wereldwijd 167.000 werknemers. Op het Britse hoofdkantoor werken 1200 mensen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels