Betere klantbeleving in winkels door hogere medewerkerstevredenheid

Retailorganisaties en grootwinkelbedrijven hebben van nature veel aandacht voor het meten van klanttevredenheid. De aandacht voor medewerkerstevredenheid bleef daar vaak wat bij achter, maar dit maakt de laatste jaren een stevige inhaalslag. Niet alleen door oplopende personeelstekorten, maar ook om de vaak jonge medewerkers beter te trainen tot adviseurs voor hun klanten. Dat zien de winkels terug in de groeiende tevredenheid van medewerkers en klanten.

Gratis 3 maanden onbeperkt toegang

  • Krijg toegang tot alle artikelen en HR-documenten, zonder dure jurist.
  • Maak gebruik van onze AI-tool die HR-vragen beantwoordt met juridisch getoetste informatie.
  • Bespaar tijd en maak direct het verschil op je werkvloer.

Gratis 3 maanden onbeperkt toegang

  • Krijg toegang tot alle artikelen en HR-documenten, zonder dure jurist.
  • Maak gebruik van onze AI-tool die HR-vragen beantwoordt met juridisch getoetste informatie.
  • Bespaar tijd en maak direct het verschil op je werkvloer.

Al een account?