Zijn er medewerkers in je organisatie niet betrokken? Zó maak jij het...
Het is in Nederland niet al te best gesteld met het welzijn en de werkbetrokkenheid van werknemers. Dat blijkt uit onderzoek. Wat kan HR doen om dit te verbeteren?
Het laatste HR-nieuws
Actueel & juridisch gecheckt
Direct antwoord op je vraag
Dat het belangrijk is om in werknemers te investeren, is wel algemeen bekend. Maar wat levert het de onderneming op in harde euro's? In het beste geval 12,6% extra omzet. Dat blijkt uit onderzoek van accountants- en adviesbedrijf PwC.
Het is in Nederland niet al te best gesteld met het welzijn en de werkbetrokkenheid van werknemers. Dat blijkt uit onderzoek. Wat kan HR doen om dit te verbeteren?
Als lid van de Raad van Bestuur en CHRO van DLL, dochter van Rabobank, heeft Eddini de bedrijfsstrategie opgefrist en doorvertaald naar een nieuwe people-strategie.
Franca Roseboom over de rol van HR in een veranderende organisatie.
Hoe trek je nieuwe medewerkers aan en hoe houd je ze aan boord? 3 organisaties delen hun ideeën.
Uit de Voorjaarsnota blijkt dat de regeling met 2 jaar wordt verlengd. In dit artikel, dat door de PW.-bezoekers het meest werd gelezen, lees je wat de verlenging inhoudt.
De komst van een baby kan jonge ouders neuropsychologisch veranderen. Experts leggen uit.
73 Kamerleden stemden tegen en 72 leden stemden voor. Bekijk het overzicht van de ontwikkelingen.
Organisaties zien te weinig toegevoegde waarde in een goede interne vacaturetekst. Onterecht.
Het kabinet wil de Participatiewet eenvoudiger en begrijpelijker maken, zodat deze beter aansluit op wat mensen nodig hebben.
Op de lijst Best Workplace For Women samengesteld door Great Place To Work (GPTW) staan dit 36 organisaties. Wat maakt ze nu anders dan de rest? In de werkomgeving zijn vier punten van belang, zegt Tom Strouken, Operations & Innovations-lead bij GPTW,
Irene Vernie vertelt hoe ze dat bij een relatief nieuw bedrijf in rap tempo doet.
Medewerkersbehoud organiseren als recruitentinstrument. Daarvoor moet je als een marketeer naar je organisatie kijken en inspelen op wat de 'klant' wil, vertelt Karina Koopman van Isala-ziekenhuis.