artikel

5 apps waarmee mobiele werknemers hun uren bijhouden

Organisatie & Strategie

Medewerkers mobiel laten in- en uitklokken geeft inzicht in de uren die worden gewerkt en het zorgt voor een efficiëntere administratie. Hoe houdt uw bedrijf de uren van mobiele medewerkers bij?

5 apps waarmee mobiele werknemers hun uren bijhouden

Er zijn ontzettend veel oplossingen op de markt waarmee uw medewerkers uren kunnen registreren. Veelal moeten ze dat doen vanaf de computer, maar steeds vaker maken leveranciers ook een app. Door deze te koppelen aan GPS-informatie weet u, na één klik van uw medewerker, op welke plek hij aan het werk is en hoe lang hij werkt aan zijn taak. Simpelere oplossingen zijn er ook.

Daarom: 5 apps op een rijtje waarmee uw werknemers tijd kunnen registeren.

Econz Timecard?

Timecard is mobiele applicatie waarmee medewerkers hun aanwezigheid, taken, kostencodes en pauzes kunnen loggen met behulp van GPS. Deze applicatie is bedoeld voor bedrijven waar die aanwezigheid van medewerkers en de duur van hun taken willen registeren. Deze gegevens worden doorgestuurd naar online software, waar werkgevers de urenstaat live kunt bekijken of kunnen terugkijken. U kunt ook berichten sturen vanaf deze webinterface naar groepen of individuele remote medewerkers. En u kunt rapporten maken van deze data. Deze applicatie is beschikbaar voor Blackberry, Windows, Android en iOS.

Clockwise?

Bent u gebruiker van ClockWise-software, dan kunt u ook de app van het bedrijf gebruiken. Met deze applicatie kunnen werknemers uren schrijven, opmerkingen bij uren plaatsen en uren inleveren. De applicatie heeft ook een timer en een kilometertracker functie. De app wordt gekoppeld aan een ClockWise-account. In een webapplicatie kunnen ingeleverde uren per week worden gecontroleerd en goedgekeurd, er is mogelijkheid om feedback aan gebruiker te geven, u kunt maandoverzichten per medewerker maken. ClockWise kan verschil maken tussen projecturen interne uren. ( declarabel versus niet declarabel)
Deze applicatie is beschikbaar voor Android en iOS

Yoobi

Yoobi is online software voor urenregistratie met opties voor verlof, project bewaking, planning en facturatie. Via de app kunnen werknemers uren en tijd registreren op projecten, aantallen en kosten registreren, verlof en afwezigheid registreren, klant en contactgegevens opzoeken, verlofsaldo’s inzien en verlof aanvragen en factureren. Deze app sluit aan op de webapplicatie. Deze applicatie is beschikbaar op Android en iOS.

Urenregistratie (Timesheet)

Zoekt u een simpele app die vertelt op welke dag uw werknemer gewerkt heeft? Dan is deze app daarvoor geschikt. Uw werknemer geeft met één klik aan wanneer hij aan het werk gaat en wanneer daarmee stopt. Ook pauzes kunnen worden aangegeven. Via e-mail kunt u de urenregistratie ontvangen. Deze applicatie is beschikbaar op Android en iOS.

TimeStation

TimeStation is een ander soort tijdregistratie app dan bovengenoemde. TimeStation is een mobiele prikklok die u in het bedrijf kunt neerzetten en waar medewerkers door middel van QR-codes kunnen in- en uitchecken. De software draait in de cloud, u hoeft zelf geen infrastructuur neer te zetten. U kunt rapporten uitdraaien met wie aan- of afwezig is. Deze oplossing is geschikt voor kleine en middelgrote bedrijven. Deze applicatie is beschikbaar op iOS.

Reageer op dit artikel